Met mijn minor-ISD naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Iris Ubbink - WaarBenJij.nu Met mijn minor-ISD naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Iris Ubbink - WaarBenJij.nu

Met mijn minor-ISD naar Zuid-Afrika

Ik ga 19 september voor 4 maand naar Zuid-Afrika om te werken aan een project voor mijn minor in een weeshuis. Hier ga ik ook vrijwilligerswerk doen.

Dit weeshuis heet God's Golden Acre en ligt in Cato Ridge in de provincie KwaZulu-Natal. Ergens tussen Durban en Pietermaritzburg.

Recente Reisverslagen:

05 November 2014

De trip naar Botswana en Zimbabwe

01 November 2014

De eerste vrijwilligerswerk dagen

06 Oktober 2014

De trip naar Johannesburg

02 Oktober 2014

Aankomst en de eerste dagen

19 September 2014

Vertrek
Iris

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4757

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 17 Januari 2015

Met mijn minor-ISD naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: