Vertrek - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Iris Ubbink - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Albergen, Nederland van Iris Ubbink - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Iris Ubbink

Blijf op de hoogte en volg Iris

19 September 2014 | Nederland, Albergen

Het is bijna zo ver, zaterdag een leuk feestje gehad om van iedereen afscheid te nemen en nu staat mijn koffer alweer klaar. Over een iets meer dan een uur rijden we naar het vliegveld in Dusseldorf. Hier zal ik vanmiddag om 15.30 uur vliegen naar Dubai om vervolgens zaterdag rond 10.30 uur naar Durban, Zuid-Afrika te vliegen. In Durban zal ik rond 17.00 uur aankomen.
We worden opgehaald om naar Cato Ridge te worden gebracht en daar op onze eindbestemming aan te komen, God's Golden Acre. Dan kan mijn avontuur echt gaan beginnen!

De eerste week zal ik een Zuid-Afrikaans nummer krijgen en een aantal tripjes hebben. Zo gaan we o.a. naar een cheetah farm en naar het apartheidsmuseum in Johannesburg. Daarna zullen jullie weer van mij horen.

Spannend, maar ik heb er zin in!!

Liefs Iris

  • 20 September 2014 - 09:46

    Brenda:

    Veeeeeeel succes en plezier Iris!!

  • 22 September 2014 - 11:45

    Kim:

    Ha die Iris

    Heel veel plezier, we zullen je reisverslagen volgen!!

    Lieve groetjes van kim en je andere ex collega's


    xxxxxx

  • 23 September 2014 - 16:50

    Cindy:

    Hoi Iris,

    Hopelijk heb je een goede reis gehad en heb je de eerste indrukken van ZA overleefd.
    Ben benieuwd wat je van je tijdelijke huis en slaap plek vindt.
    Lfs Cindy

  • 04 Oktober 2014 - 21:34

    Wilmi R:

    Hoi Iris

    Wat fijn dat jij en de andere meisjes goed zijn aan gekomen daar in het verre ZA. Wens je heel veel succes, plezier toe daar. Zal je verslagen met plezier gaan volgen.

    Groetjes van Wilmi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 12 Sept. 2014
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 4751

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 17 Januari 2015

Met mijn minor-ISD naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: